• Reklamacje i zwroty

Reklamacje 

Jeżeli zakupiony towar ma wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

1.Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, a także adres zwrotny. Możemy zmienić reklamowane buty na inne wyeksponowane w naszej ofercie z uwzględnieniem różnicy cenowej. W ostateczności dokonamy zwrotu pieniędzy na konto bankowe klienta (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). W przypadku jakiejkolwiek reklamacji są wymagane takie dane jak: imię i nazwisko klienta, adres, numer telefonu i e-mail, numer konta bankowego do zwrotu pieniędzy.

2.W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

3.Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, podejmiemy czynności zadowalające klienta.

4.Wszystkie uwagi klienta na temat dostarczonych produktów jak również na temat działania naszego sklepu internetowego są dla nas cennymi wskazówkami, dlatego zachęcamy i z góry dziękujemy za wszelkie uwagi.

 

W razie wątpliwościzapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: reklamacje@butyland.pl lub telefonicznie: 664159772

 

Zwrot 

W ciągu 10 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionych produktów, masz prawo je zwrócić. Zwracane buty nie mogą nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, dostarczone w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, buty nie zostaną przyjęte.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu butów:

1.Odeślij zakupiony towar w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.

2.Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.

3.Sklep internetowy butyland.pl w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzi stan towaru(czy nie noszą śladów użytkowania, czy nie zostały uszkodzone lub zniszczone, czy znajdują się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).

4.Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres e-mail prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu butów. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę. Nie przyjmujemy paczek wysyłanych "za pobraniem", usługą e-przesyłką i paczkomatami.

5.Zwrócony produkt powinien znajdować się w oryginalnym opakowaniu, być zawinięty papierem lub folią, zaklejone taśmą. Po zapakowaniu, należy przykleić etykietę.

 

Informacja o platformie ODR

Zgodnie z brzmieniem Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 roku wskazujemy link do ww. platformy ODR: ec.europa.eu/odr , na której można znaleźć informacje dotyczące form pozasądowego rozwiązywania sporów wynikłych pomiędzy konsumentem a przedsiębiorcą.