• Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez butyland.pl odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące transakcji w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: info@butyland.pl lub telefonicznie: 664159772.
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka egzemplarzy.
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień.
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce.
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu.

 

Na jaki rachunek bankowy wpłacić przelew?

Proszę wysłać przelew na następujące konto:

BG Tour sp. z o.o.

ul.11-go listopada 19

08-110 Siedlce

Nr: 70 1050 1953 1000 0090 8017 5798

 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Nasz system automatycznie wysyła informację na Twój adres e-mail o statusie Twojego zamówienia a po zalogowaniu na Twoje konto będziesz miał dostęp do wszelkich informacji.

 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres e-mail informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

 

 

Czy mogę zapłacić kartą?

Tak.

 

Jakie występują formy dostawy?

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska,
  • poczta polska (przesyłka ekonomiczna lub priorytetowa),

 

 

Kiedy był u mnie kurier nie było mnie w domu. Co zrobić?

Z reguły kurier gdy nie zastanie Cię w domu,wraca jeszcze raz. Również kontaktuje się z Tobą ponownie telefonicznie. Jeżeli dostawa nie dojdzie do skutku prosimy o kontakt z obsługą klienta butyland.pl: e-mail: info@butyland.pl tel: 664159775 lub 883388010. 

 

Czy moje dane osobowe są bezpieczne?

Pracownicy sklepu internetowego butyland.pl są administratorami Twoich danych osobowych i są prawnie zobowiązani do ich ochrony, wykorzystują je tylko do realizacji transakcji,wyłącznie za Twoją zgodą. Dane osobowe są przechowywane w bardzo bezpiecznej formie i zaszyfrowane systemem SSL,nawet jeżeli zdarza się,że są w trakcie transmisji przechowywane przez niepowołane osoby i tak nie mogą ich odczytać.

 

Ile zapłacę za przesyłkę?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną cenę do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.

 

 

Czy mogę zwrócić zakupione obuwie?

Tak,można w trakcie 14 dni od daty otrzymania butów bez podania przyczyny,ale buty nie mogą być uszkodzone oraz używane,muszą być w oryginalnym opakowaniu z dowodem zakupu. Więcej informacji znajdziesz w regulaminie butyland.pl.

 

Co zrobić gdy rozmiar buta nie pasuje?

Odeślij je z powrotem z pisemną informacją o przyczynie zwrotu i złóż nowe zamówienie na rozmiar,który Ci pasuje. Więcej informacji możesz uzyskać kontaktując się z działem zwrotów i reklamacji butyland.pl e-mail: reklamacje@butyland.pl oraz tel: 664159772.

 

Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line).

 

 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Przepraszamy,ale w chwili obecnej nie ma takiej możliwości.

 

Co to są kupony rabatowe?

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. Możliwość otrzymania kuponu rabatowego mają tylko zarejestrowani klienci.

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 

 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 

Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 664159772.

 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 664159775.

 

Gdzie jest moja przesyłka?

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupione buty w sklepie internetowym butyland.pl. Buty nie mogą nosić śladów używania, nie mogą być zniszczone czy uszkodzone, muszą znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

 

 

Jak wybrać odpowiedni rozmiar buta?

Nie zdziw się jeżeli Twoja stopa nie jest typowa. Bo z zasady każda stopa jest inna, producenci także mają różne rozmiarówki, również model buta jest ważny w tej kwestii. Dlatego przy naszych butach podajemy informację o rozmiarówce (standardowa,zaniżona lub zawyżona).